Jak nakupovat

1. Musím být u Vás registrovaný, abych mohl/a nakoupit?
Registrace k nákupu není nutná. Zákazník, který je u nás registrovaný, nemusí u dalších objednávek vypisovat fakturační, dodací adresu a kontaktní údaje.

2. Kdy mohu objednané zboží očekávat?
Většinu objednávek zasíláme následující pracovní den. Obvyklý termín dodání je 2-4 pracovní dny.

3. Mám zájem o větší počet, než je skladem.
Kontaktujte nás emailem nebo telefonicky a rádi Vám sdělíme termín dodání. Většinu produktů lze objednat u výrobce.

4. Zboží není skladem, jak dlouho bude trvat jeho doručení?
Samozřejmě, že se snažíme, aby všechny produkty uvedené na našem eshopu byly zákazníkovi co nejdříve k dispozici. Někdy se však stane, že kvůli vysoké oblibě některého sortimentu, nebo dodavatelským problémům, je některé zboží krátkodobě vyprodané. V tomto případě zákazníka neprodleně kontaktujeme a nabídneme možnost zaslání objednávky v pozdějším termínu. U produktů, které nejsou skladem, je obvyklá doba doručení jeden až tři týdny. Ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší.

5. Objednávám více produktů a jeden z nich není skladem nebo je uvedena delší dodací lhůta. Za jakou dobu obdržím zboží?
Pokud zákazník nepotřebuje rychlé dodání, s objednávkou počkáme a vše zašleme v jedné zásilce po naskladnění zbývajícího produktu. Nabízíme také možnost zaslání zboží v běžném dodacím termínu a chybějící produkt odešleme později. Zákazník hradí jen jednu cenu dopravy za první zásilku.

6. Jak poznám, že si mohu objednávku vyzvednout, pokud si zvolím osobní odběr?
Po zaslání objednávky Vás budeme kontaktovat emailem nebo telefonicky. Domluvíme si termín převzetí na sídle firmy.

7. Mohu měnit objednávku poté, co jsem ji již odeslal? Případně jak?
Kontaktujte nás prosím emailem nebo volejte v nejkratší možné době po odeslání objednávky. Můžete také přeposlat potvrzující e-mail, který jste obdrželi po objednávce s poznámkou, že si přejete objednávku zrušit, případně upravit a jak. Nebudete potom muset vypisovat číslo objednávky a další informace ručně. Rychlost je v tomto směru velmi důležitá, abychom stihli objednávku upravit.

8. Zaslal jsem objednávku, ale zásilka nebyla zatím doručena. Kde se nachází?
Termín dodání Českou poštou je zpravidla 2 - 4 pracovní dny od podání zásilky. V dalších dnech je uložena na poště a připravena k jejímu vyzvednutí. Číslo zásilky Vám rádi sdělíme.

9. Jsme škola a rádi bychom objednali větší množství hudebních dárků do soutěže. Prozatím ale nevíme počty žáků, lze se domluvit na předběžné nezávazné poptávce?
Školám nabízíme individuální řešení "na míru". Poptávku na větší množství hudebních dárků lze nezávazně zaslat např. měsíc před konáním akce a při změně počtu účinkujících žáků upravíme počet dárků. Obecně platí - čím dříve, tím lépe. Dokážeme také zaslat větší objednávky v krátkém dodacím termínu, pokud je zboží skladem. V těchto případech nás kontaktujte telefonicky.

10. Dodáváte zboží školám na fakturu?
Ano, splatnost faktury je 14 dnů. Ve výjimečných případech lze nastavit splatnost 30 dnů. Do objednávky prosím doplňte fakturační adresu a IČO školy.

11. Chcete s námi spolupracovat?
Máte zájem o spolupráci? Jste prodejce a máte zájem o naše produkty? Pokud se prokážete kopií výpisu z obchodního rejstříku nebo kopií živnostenského listu, naše spolupráce může začít.


ŠKOLY
Školám nabízíme dárky do hudebních soutěží, pro absolventy, výhodné slevy a dopravu zdarma při nákupu většího množství. Individuální přístup - domluva objednávky podle počtu účinkujících žáků. Možnost vyhotovení faktury se splatnosti až 30 dnů.


UČITELÉ
Dárky pro žáky s různými hudebními motivy, odměny za vystoupení, nebo k ukončení školního roku.


RODIČE
Široký výběr dárků dětem k narozeninám nebo za vysvědčení. Praktické dárky - kravaty a motýlky na hudební vystoupení, dárky pro učitele.


ŽÁCI
Pěkným dárkem potěšíte učitele nebo svého spolužáka. ☺

Těšíme se na Váš nákup.
Neváhejte nás kontaktovatMartin8888@seznam.cz, nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.